Plată

Cele mai frecvente modalități de plată a comenzilor sunt următoarele

Credit Card

Plata cu cardul

Cea mai rapidă și sigură modalitate de plată.

Puteți plăti cu următoarele carduri:
VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a VPay.

Când introduceți cardul, puteți alege dacă doriți să salvăm/nu salvăm cardul în bancă. Dacă îl salvăm, nu va trebui să introduceți din nou detaliile de plată de fiecare dată când faceți o achiziție.

Plata cu cardul este gratuită.

Online

Coins hand

Ramburs

Veți plăti curierului la livrare, direct la adresa pe care ați specificat-o sau la locul de ridicare.

Pentru livrarea la adresă, curierul poate fi plătit cu cardul sau în numerar.

Locurile de ridicare Packeta acceptă în mod normal plăți în numerar și cu cardul, dar vă rugăm să verificați în prealabil opțiunile de plată. Mai multe informații despre transportatorii individuali, le găsiți AICI

Plata ramburs are o taxă suplimentară de 10 Lei.

Bank

Transfer bancar

După confirmarea comenzii în ultimul pas al coșului de cumpărături, vă vom afișa instrucțiunile de plată, numărul nostru de cont și simbolul variabil pentru plată, împreună cu codul QR pentru plată. De asemenea, veți primi instrucțiuni prin e-mail.

Procesarea comenzilor poate dura mai mult timp din cauza așteptării plății. Transferurile între bănci pot dura de la 48 ore de până la 5 zile.

Vom rezerva bunurile după plasarea comenzii. Plata trebuie efectuată în termen de 7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

Alte modalități de plată

Apple Pay

Apple pay

Apple Pay este o modalitate ușoară și sigură de a plăti de pe iPhone, iPad, Apple Watch și Mac fără a fi nevoie să folosiți un card de credit sau numerar. Trebuie doar să salvați cardul pe dispozitivul, de pe care doriți să efectuați plăți.
Plătiți cu Apple Pay la fel de ușor, sigur și rapid ca și cum ați face-o cu cardul.

Google Pay

Google Pay

Google Pay este o metodă de plată simplă și sigură, care necesită salvarea cardului în aplicația Google Store, în contul vostru de Google sau în Chrome.
Plătiți cu Google Pay la fel de ușor, sigur și rapid ca și cum ați face-o cu cardul.

Valorificarea voucherelor cadou

Puteți să vă plătiți comanda cu un voucher cadou tipărit sau electronic.

Cum se procedează?

  • Adăugați produsul pe care doriți să îl cumpărați în coș.
  • În prima etapă a coșului de cumpărături, bifați căsuța "Am un voucher de reducere / cadou".
  • Introduceți codul în căsuța "Inserare cupon de reducere" și faceți clic pe butonul de adăugare.

Voucherele cadou Kulina sunt, de asemenea, DIFERITE. SERIOS!

Gata cu voucherele nefolosite sau chiar nedorite! Suntem un magazin online premium și serviciile noastre premium sunt o normalitate. Și asta include și voucherele cadou.

  • Beneficiarul are la dispoziție... ehm....o viață întreagă pentru a folosi voucherul. Valabilitatea este nelimitată. Serios!
  • Voucherul poate fi utilizat și pentru articole cu reducere. Serios!
  • De asemenea, voucherul poate fi combinat cu un alt voucher de reducere sau cu un alt voucher cadou. Serios!
  • Suma nefolosită a voucherului o vom rambursa beneficiarului. Serios!
  • Nu numai atât, dacă beneficiarul voucherului nu găsește nimic pe placul său de la noi (ceea ce credem că este puțin probabil), vom rambursa întreaga sumă a voucherului. Serios!
Voucherul poate fi folosit pe www.kulina.ro. Condițiile și instrucțiunile detaliate pentru aplicarea voucherului cadou: www.kulina.ro/cum-sa-valorificati-un-voucher-cadou-kulina/.

Valorificarea codurilor promoționale

Puteți plăti parțial comanda utilizând un cod de reducere pe care l-ați primit de la noi prin e-mail sau ca parte a unei promoții de reduceri.

Mai multe coduri de reducere nu pot fi folosite împreună pentru aceeași comandă.

Dacă doriți să valorificați un voucher cadou și un cod de reducere în același timp, magazinul nostru online nu poate face acest lucru, dar echipa noastră de asistență pentru clienți poate face acest lucru, vă rugăm să ne scrieți în nota comenzii din al treilea pas al coșului de cumpărături.

Rambursarea banilor

La Kulina, puteți returna bunurile până la 60 de zile de la comandă, în loc de perioada legală de 14 zile. În cazul în care vă retrageți dintr-un contract, am soluționat reclamația dumneavoastră sau trebuie să vă rambursăm banii dintr-un alt motiv, în mod normal vă vom rambursa banii în același mod în care ați plătit pentru comandă, exemplele sunt prezentate mai jos. Dacă preferați o altă metodă de rambursare, echipa noastră de asistență pentru clienți vă poate ajuta.

Email info@kulina.ro
zilele lucrătoare 10:00-16:00

Pe card

Dacă plătiți cu cardul, vă vom rambursa banii în cont. În acest caz, nu este necesar să ne trimiteți numărul contului bancar.

Transfer bancar

Dacă ați plătit prin transfer bancar, vă vom rambursa banii în contul bancar.

Apple Pay și Google Pay

Vă vom rambursa banii în contul bancar înregistrat în Apple Pay / Google Pay. În acest caz, nu este necesar să ne trimiteți numărul contului bancar.

Nu ați găsit ceea ce căutați?
Totul despre cumpărături KULINA