Retur și reclamații

Deși în sortimentul magazinului Kulina.cz veți găsi doar produse de o calitate excepțională de la mărci de renume mondial, un defect de material sau o eroare în procesul de producție nu pot fi niciodată excluse. Știm că fiecare reclamație este un lucru neplăcut, așa că primordial pentru noi este să găsim întotdeauna o soluție imediată în conformitate cu dorințele clientului.

 

Cum reclamați bunurile?

  • În cazul oricărei probleme cu produsul, contactați-ne imediat. În majoritatea cazurilor, schimbăm produsele în garanție cu o piesă nouă. Dacă din orice motiv nu doriți o piesă nouă, vă rambursăm 100% din prețul de achiziție.
  • Dacă în timpul despachetării coletului constatați că mărfurile sunt deteriorate, contactați-ne imediat, vom trimite o piesă nouă și vom rezolva situația cu transportatorul. Nu trebuie să vă faceți griji pentru nimic!
  • În cazul multor produse, nu este necesar să ne trimiteți produsul revendicat înapoi, economisim astfel semnificativ timpul dvs. și accelerăm soluționarea reclamației. Personalul nostru vă va furniza întotdeauna informații exacte cu privire la modul în care va fi soluționată reclamația cât mai eficient posibil și dacă este necesară returnarea produsului.

 

 

 

GARANȚIA DE RETURNARE A PRODUSULUI ÎN 30 DE ZILE!

  • Cumpărați orice produs din gama noastră largă și verificați-l în liniște acasă.
  • Puteți returna bunurile care nu vi se potrivesc sau nu vă plac din orice motiv, în termen de 30 de zile de la livrare - vă vom rambursa 100% din prețul de achiziție.
  • La returnarea mărfurilor, vă rugăm să împachetați cu atenție în ambalajul original și în cutia originală.
  • Trimiteți lotul la adresa: KULINA Group, a.s., Skladový areál - Hala 22, Strojírenská 259/16, 155 21 Zličín
  • Specificați dacă este vorba de returnare sau schimb. În caz de returnare, scrieți numărul de cont în care vor fi rambursați banii în termen de 14 zile.